How to… Jobs: Întâlnire cu Cariera

Săptămâna trecută a marcat încă o ediție inedită de „How to… Jobs”, proiectul Asociației Studenților la Comunicare prin care, an de an, voluntarii movulii se asigură că studenții Facultății de Jurnalism și Științele Comunicării au ocazia să se apropie de domeniul pe care au ales să-l studieze. ASC facilitează, prin acest târg de joburi, o întâlnire între studenții în căutare de locuri de munca, internship-uri sau stagii de practică și posibilii lor viitori angajatori, într-un cadru prietenos, unde să nu existe constrângeri. 

Anul acesta  „How to… Jobs” a adus în atenția studenților 8 firme din domeniul comunicării și nu numai: Fanatik, Kaufland, Free Communication, Wipro, Rogalski Damaschin Public Relations, Add Media Communication, Doers și Fit 4 you. Acestora li s-au alăturat și 3 ONG-uri: Uniunea Studenților din România, Asociația Studenților din Universitatea București și Frends. 

Prin implicarea firmelor, a voluntarilor movulii și a partenerilor (Fanatik, IQads, EventsMax, Asociația Română de Relații Publice, Uniunea Studenților din România și Asociația Studenților din Universitatea București), Asociația Studenților la Comunicare a reușit să creeze un univers de oportunități pentru studenți, aducând în prim plan diverse șanse pe care aceștia le au încă din băncile facultății. 

De asemenea, pe lângă târgul bine cunoscut, anul acesta „How to… Jobs” a constat și într-o „Întâlnire cu industria”, unde studenții au avut ocazia să descopere care sunt pașii spre succes, direct de la nume care răsună în acest domeniu, persoane care au reușit să exceleze în sfera jurnalismului, relațiilor publice și publicității. ASC i-a adus în lumina reflectoarelor pe Diana Coman, Andrada Fiscuțean, Ovidiu Vanghele, Teodora Migdalovici și Marian Popovici pentru a le detalia studenților drumul lor spre construirea unei cariere de succes și pentru a le răspunde la orice fel de întrebări legate de industrie.

Iar această ediție nu se putea încheia altfel, decât cu o tombolă, premiul I fiind chiar un telefon mobil Apple IPhone 15, care a fost oferit unui norocos participant la târgul de anul acesta.

Echipa de anul acesta povestește despre emoțiile pe care le-au simțit pe tot parcursul celor aproximativ două luni de organizare, timp în care aceștia au avut parte de momente culminante, emoții și victorii. Toate acestea, însă, au meritat, când în final, studenții au avut parte de un târg reușit și de o interacțiune pozitivă cu invitații și firmele prezente. 

Asistentul de Project Manager, Sebastian Anghel, ne-a povestit puțin despre tot parcursul celor două luni și despre cum echipa a reușit să se ridice și să ducă la capăt proiectul cu succes. El a mărturisit că a avut multe de învățat în cadrul „How to… Jobs”, nu doar în timpul târgului, cât pe tot parcursul organizării „Am învățat cum să manager-uiești o echipă și cum să te ții motivat pe tine însuți, în primul rând”. Alături a avut-o și pe Elena Moroșan, de asemenea Asistent de Project Manager, cu care a lucrat pe tot parcursul celor două luni înspre realizarea târgului de job-uri, rezultatul fiind pe măsură pentru ambii organizatori: „«How to… Jobs» este proiectul meu de suflet și consider că se va dezvolta constant pe parcursul fiecărei ediții”. 

Project Manager-ul, Cristina Moraru, ne-a răspuns, de asemenea, la câteva întrebări.  Ea mărturisește că târgul a fost un real succes și că este exact ce și-a dorit, bucurându-se de rezultatul din urma celor două luni de muncă aproape constantă. 

Facebook
Pinterest
Twitter
LinkedIn

Newsletter

Lorem ipsum

Ultimele noutăți

Related Article